Despre noi

ECHIPA MULTITOUCHCNME, Colegiul National "Mihai Eminescu" Satu Mare

Cercetare în metodologia transdisciplinarității experimentale

Domeniul: Educație – Inovație

-Revoluția Industrială 4.0.impune o Educație 4.0.

-Echipa Multitouchcnme a Colegiului National "Mihai Eminescu" Satu Mare este unica in sistemul educational romanesc prin viziunea pe care se construieste demersul cercetarii: metodologia experimentala Transdisciplinaritatii, asociata cu Studiul Complexitatii si grefata pe paradigma constructivista.

-Activitățile echipei pot constitui un model de bune practici pentru o Reformă în Educație, creativă, autentică, generatoare de un salt în cunoaștere, anticipând, cu mult timp înainte, direcțiile cuprinse în proiectul "România Educată".

-Activitățile echipei sunt articulate pe mai multe niveluri constante:

-Inovatie pentru competitii internationale/nationale formalizate in proiecte STEAM, intr-o viziune transdisciplinara;

-Cercetare aplicata in metodologia Transdisciplinaritatii Experimentale – prin articole stiintifice, prezentate la Conferinta Nationala de Educatie Virtuala – CNIV sau publicate in reviste de specialitate din tara sau strainatate;

-Crearea de resurse educaționale eLearning;

-Instruire în utilizarea instrumentelor de eLearning;

-Predarea literaturii în metodologie transdisciplinară.

Coordonator: prof.dr. Georgeta Cozma

·MultitouchAI.com.

2.1. MultitouchAI. este un proiect inovator STEAM al echipei MultitouchCNME, în care Inteligența Artificială (AI) joacă un rol important, oferind soluții pentru personalizarea învățării, analiza datelor și crearea de conținut educațional interactiv și personalizat.

Echipa de proiect vă propune o platformă integrată în care veți descoperi filme educaționale și proiecte generate de AI asociate cu jocuri, chestionare etc., pentru a crea o experiență de învățare transdisciplinară, având în vedere că asocierea informațiilor culturale cu strategia de gamificare poate crea experiențe educaționale atractive, interactive și personalizate și poate stimula interesul și implicarea utilizatorilor.

Partea superioară a modelului

Obiective:

Proiectul își propune să atingă câteva obiective didactice imediate:

pentru a oferi o experiență educațională inovatoare și eficientă;

pentru a inspira învățarea pe tot parcursul vieții;

pentru a încuraja dezvoltarea competențelor secolului XXI într-un mod atractiv și interactiv.

2.2. Proiectul este creat, în cadrul activităților STEAM ale Echipei MultitouchCNME, de o echipă de studenți entuziaști, cu un interes comun pentru Inteligența Artificială și învățarea automată. Nucleul echipei a fost format în 2023, cuprinzând (în prezent) elevi de clasa a 10-a, matematică-informatică bilingv engleză:

- Software și strângere de fonduri: Feleki David

-Redactor: Luca Rusu

-AI modeling: Feleki David, Lorincz Matei

-Imagini: Farcău Peter

-Animation: Raul Govor

-Marketing / PR: Raul Rebic

Între timp, am cooptat în echipă colegi din clasa a IX-a, Mate Info, care vor îmbogăți pagina cu noi proiecte: Matei Lorincz, Cristian Moroz, Mihai Ardelean.

Coordonatori:Coordonator proiect / Concepție și perspectivă transdisciplinară / Creare conținut scenariu (Prompt): prof. dr. Georgeta Cozma